Descoperă ce Profit îţi Aduce o Afacere cu Prepeliţe, care sunt cele mai importante Pieţe de Desfacere şi ce sfaturi îţi dă o Doamnă Profesor rămasă Şomer, care a construit o Fermă cu 1650 de Prepeliţe în 210mp la Zărneşti, are deja o producţie de 1410-1450 ouă/zi şi obţine un preţ engross de 0.2 lei/ou şi 21 lei/kg de carne… În plus află mărturiile a 71 de români care au dezvoltat Ferme și Afaceri cu Prepelițe din Fonduri Europene în ultimele 6 luni
Aceasta este Povestea a 71 de români care reușesc să câștige bani din creșterea prepelițelor, dar în special a unui doamne care într-un punct critic din viață și fără experiență, reușește să vândă carne și ouă de prepelițe de peste 2 ani, în magazine alimentare, piețe și supermarketuri din 8 județe… Iată cum și tu poți crește prepelițe cu piață de desfacere garantată:
Creșterea Prepelițelor este o afacere profitabilă în cele mai multe cazuri, necesită investiție foarte mică, are piața de desfacere interna în continuă dezvoltare, și piață de export cu potențial uriaș… Nu ai bani de investit, iar timpul liber este limitat? Afacerea necesită alergătură pentru formarea pieței de desfacere (dar te vom îndruma exact ce pași să urmezi, și unde să te duci), îngrijirea efectivă a prepelițelor nu necesita timp mult, spațiile de creștere sunt mici (100-110 indivizi/mp), cantitate mică de furaj consumat zilnic (25-30 gr/adult)! Afli cum comercializezi carnea și ouăle de prepeliță, avizele necesare, cum negociezi prețurile la engross, cum atragi consumatorii individuali, sau firme de alimentație publică, magazine alimentare, restaurante, pensiuni, hoteluri și piețe agro-alimentare și chiar firmele exportatoare de astfel de cărnuri. ÎNCASĂRILE afacerii apar destul de repede, din cauza ouatului precoce, abundent și regulat (femela depune primul ou după 6-7 săptămani, iar dacă este bine îngrijită poate produce pănă la 350 ouă/an). Prepelița de carne (faraon) poate fi comercializată la vârsta de 40-50 de zile. *disclaimer: rezultatele nu sunt garantate si pot diferi de la un caz la altul COMERCIALIZAREA cărnii și ouălelor de prepeliță este ușurată de faptul ca aceste produse sunt cu totul speciale, oul conține de 5 ori mai mult fier, calciu, potasiu, zinc, de 6 ori mai multă vitamina B6 și de 15 ori mai multă vitamina B2, decât oul de găină, fiind folosit în tratamentul naturist al multor boli. Iar carnea este de o calitate deosebită PRODUCTIVITATEA în cazul unei crescătorii cu 500 de capete, obținem o producție zilnică de aprox. 450 de oua. Costurile de producție sunt mici, prepelița consuma 25gr hrană/24 ore dintr-un furaj special de aprox. 2.3 lei/kg. Alături de furaj se folosește și un complex polivitaminic buvabil, foarte accesibil. (cca 2 lei/zi pentru tot efectivul de 500 de capete). Adăugăm cheltuieli cu energia electrica (un bec econom de 15 W). *disclaimer: rezultatele nu sunt garantate și pot diferi de la un caz la altul Toate cheltuielile de producție nu depășesc deci 30 lei/zi pentru un efectiv de 500 de capete. Valorificarea celor 450 de ouă, la un preț de 0.20-0.30 lei/bucată, alături de valorificarea cărnii de prepeliță rezultă în venituri consistente. Dar se pot comercializa și oua de reproducție, păsării vii, precum și dejecțiile rezultate de la păsări, apreciate de cei care cultivă legume și flori.
Avantajele creșterii prepelițelor față de alte păsări sunt multiple: spațiul mic de exploatare, creșterea rapidă (atinge maturitatea de tăiere la 5-6 săptămâni), cheltuieli minime pentru echipamente, procurarea ușoara a puilor și tineretului, consumul mic de hrană, cantitatea mare și continuă de ouă (chiar 350 de ouă pe an/individ), rezistența la boli (dacă este îngrijită corespunzător, prepelița nu are nevoie de vaccin toată viața). Carnea și ouăle sunt deosebit de valoroase, având un conținut scăzut de grăsimi și colesterol.
Pentru a crește prepelițe avem nevoie de foarte puțin spațiu, pe un metru pătrat încap 120 de păsări (o baterie de 150x50cm, adică 0.75 mp ține lejer 70-80 de bucăți). Dacă faceți un sistem cu patru sau cinci asemenea cuști suprapuse, creșteți 500-750 de prepelițe, pe un spațiu foarte mic, într-o magazie sau garaj.
ghid_butonPrepelițele sunt păsări rezistente, nu se îmbolnăvesc ușor dacă sunt îndeplinite câteva condiții. Temperatura și umezeala sunt două aspecte importante. Trebuie asigurată o temperatură de 16-22 de grade constant. Inclusiv în sezonul rece și cald.
Începând cu anii 2010-2013 marile magazine au descoperit apetitul romanilor pentru oua și carne de prepelițe lucru care a dus la apariția acestor produse în supermarket-uri precum Metro, Carrefour, Real, etc… din păcate majoritatea produselor vin din import din cauza lipsei de crescători români care să satisfacă constant această cerere (și să onoreze contracte cu marile lanțuri de magazine, piețe agroalimentare, s.a.m.d).
Ca sa vinzi carne și oua de prepelițe trebuie doar să fii familiarizat cu principalele condiții de igiena care au fost impuse de Uniunea Europeana cu privire la obținerea tuturor autorizațiilor de care este nevoie pentru ca o astfel de afacere de creștere prepelițe să devina 100% funcțională.
În acest articol îți arătăm pas cu pas ce să faci începând cu înființarea SRL-ului și până la comercializarea produselor finite.
Creșterea prepelițelor reprezintă o afacere profitabilă cu investiție inițială mică. Mai mult, acest tip de afacere este la început, nu exista producători mari, deci acum este loc pentru oricine dorește sa facă bani din creșterea prepelițelor, și cine începe acum poate ajunge ușor la clienți! Dacă lași timpul să treacă va fi extrem de greu sa intri pe piață.
Albumul selectat nu contine nici o poza.
Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj
Către: pasariderasaoradea
Mesaj:
pasariderasaoradea
Trimite mesajÎnapoiNu poți trimite un mesaj fără conținut!Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje.Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp.A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou.Mesajul a fost trimis.